Klientų atsiliepimų www.urbanfood.lt tvarkymo taisyklės

Klientų atsiliepimų www.urbanfood.lt tvarkymo taisyklės

  • Šios Klientų atsiliepimų www.urbanfood.lt tvarkymo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato uždarosios akcinės bendrovės „Kvalitetas“ klientų atsiliepimų apie įsigytas prekes rinkimo ir jų viešinimo interneto svetainėje www.urbanfood.lt, kurios savininkas ir administratorius yra uždaroji akcinė bendrovė „Kvalitetas“, tvarką.
  • Bendrovė – uždaroji akcinė bendrovė „Kvalitetas“, juridinio asmens kodas 134992237, registruota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre adresu Tilto g. 25, LT-58373 Dotnuva, Kėdainių r., Lietuva.
  • Atsiliepimas – Kliento el. paštu, žinute ar komentaru pateikta nuomonė ar rekomendacija apie Bendrovės prekes ir aptarnavimą, skelbiami interneto svetainėje www.urbanfood.lt.
  • Klientas – fizinis arba juridinis asmuo, įsigijęs prekes iš Bendrovės.
  • Atsiliepimai renkami Bendrovės arba Klientų iniciatyva, kreipiantis į Klientus jų nurodytu el. pašto adresu po to, kai Klientai įsigijo prekes, tokiu būdu užtikrinant, kad Atsiliepimas yra gaunamas iš asmens, kuris iš tiesų įsigijo Bendrovės prekes. Arba Klientas, įsigijęs prekes, savo iniciatyva pateikia atsiliepimą el. paštu, žinute ar komentaru.
  • Bendrovė skelbia autentiškus, t. y. tik pačių Klientų parengtus ir Bendrovei pasikreipus pateiktus atsiliepimus. Koreguojamas gali būti tik pranešimo ilgis (gali būti pateikiama tik dalis atsiliepimo teksto, trumpinant neperfrazuojame ir nekeičiame pranešimo esmės), akivaizdžios gramatinės ar skyrybos klaidos.
  • Bendrovė skelbia Klientų, pateiktus atsiliepimus, jeigu jie neprieštarauja teisės aktų reikalavimams ar nėra kitaip neetiški:
    - nėra susiję su nelegalia veikla;
    - neminima politiškai jautri veikla;
    - nėra nurodoma asmeninė ar kitokia neskelbtina informacija (pavyzdžiui, el. pašto adresai, telefono numeriai, kredito kortelės informacija ar pan.);
    - Atsiliepimų turinys nėra įžeidžiantis arba nesusijęs su Bendrovės prekėmis ar prekės ženklu);
    - Atsiliepimuose nėra keiksmažodžių, neapykantos kurstymo, diskriminacijos, grasinimų ir pan.
  • Viešai www.urbanfood.lt skelbiami atsiliepimai tų klientų, kurie patys viešai įvertino Bendrovės prekes internetinėje parduotuvėje, atsiuntė atsiliepimą el. paštu, parašė viešą komentarą ar parašė žinutę į oficialią Bendrovės socialinių tinklų paskyrą.
  • www.urbanfood.lt viešai rodo tik Atsiliepimą pateikusio Kliento vardą ir patį atsiliepimą. www.urbanfood.lt nerodomi tokie duomenys, kaip pateikusio atsiliepimą Kliento pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris ar kita informacija, kurią Bendrovė teisėtais pagrindais tvarko apie savo klientą.
  • Atsiliepimai skelbiami lietuvių kalba; už pateiktus Atsiliepimus Bendrovei nėra apmokama.
  • Bendrovė turi teisę keisti, taisyti ir pildyti Taisykles teisės aktuose nustatyta tvarka. Taisyklių pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo momento.

 

 

 

Rašyti
Skambinti