Lithuanian English
  • Sorų kruopos, 500 g

Prekės kodas: Soru-kruopos-500

Turimas kiekis: Prekė sandėlyje

Kilmės šalis: Lietuva

  • Sorose yra daug baltymų, jos yra vitaminų ir mineralų, įskaitant folio rūgštį, cinką ir geležį, šaltinis.
  • Puikiai tinka ruošti košes, garnyrus, apkepams kepti.
€1.86
Produkto vertė
Turi Rakto skylutės ženklą Veganiškas Tinka žaliavalgiams (Raw) Be laktozės

Be gliuteno

Nepridėta druskos

Nepridėta cukraus

Be GMO Šeimos verslas

 

 

Maistingumo deklaracija:  

100 g produkto energetinė vertė:

1475 kJ/352 kcal
Baltymai 10,6 g
Angliavandeniai 69,50 g
Riebalai 2,9 g
Vitamino B1 0,73 g (52%*)
Vitamino B2 0,38 g (24%*)
Vitamino B6 0,75 g (35%*)
Kalis (K) 388 mg (19%*)
Fosforas 240 mg (30%*)
Magnis (Mg) 100 mg (33%*)
Cinkas (Zn) 3,14 mg (21%*)
Geležis (Fe) 4,8 mg (34%*)

*Procentais nuo bendro riebalų rūgščių kiekio. Referencinis vidutinio suaugusio asmens paros vartojimo kiekis (8400 kJ/ 2000 kcal).

 

Sudedamosios dalys: 100% sorų kruopos.

Kilmės vieta: Lietuvos ūkis.

Laikymo sąlygos: tamsioje vėsioje vietoje. Pakuotę visada laikyti uždarą, kad būtų išvengta užterštumo.

 

NAUDOJIMAS: Prieš naudojant nuplikyti verdančiu vandeniu. Kietesnės tekstūros košei pilkite 2 puodelius vandens vienam soros puodeliui; norėdami gauti minkštesnę, kreminę tekstūrą, padidinkite vandens kiekį iki 3 puodelių. Užvirkite, tada įpilkite druskos ir sorų, uždenkite puodą ir sumažinkite ugnį. Atidžiai stebėkite puodą, kai jis užvirs. Jei planuojate gaminti kaip garnyrą, troškinkite 10 min ir likusį vandenį tiesiog išpilkite. Jei norite minkštesnės ir kreminės tekstūros, pavyzdžiui, kaip pusryčių košės, troškinkite 15 minučių periodiškai maišydami.


Apie soras: Trečdalyje pasaulio šalių, nuo Afrikos iki Azijos ir Rytų Europos, žmonės valgo sorą kaip pagrindinį patiekalą. Tai vienos iš anksčiausiai auginamų grūdų ir visame pasaulyje auga daugiau kaip 6000 veislių. Soros yra pagrindinis ingredientas kepant plokščią duoną, alaus ir kitų fermentuotų gėrimų gamyboje, košėse. JAV daugelyje komerciškai pagaminamai duonai be glitimo naudojami vien tik sorų miltai arba kartu su kitais miltais, kuriuose nėra glitimo. Nors techniškai soros yra sėklos, tačiau gali būti naudojamos kaip nesmulkinti grūdai, todėl jas galite virti taip, kaip ir kitus neskaldytus grūdus, pavyzdžiui, ryžius.

Sorose yra daug baltymų, jos yra vitaminų ir mineralų, įskaitant folio rūgštį, cinką ir geležį, šaltinis.


 

Spalva ir skonis gali skirtis, nes tai yra produktas, kuris priklauso nuo sezoninių svyravimų.

! Svarbu subalansuota ir įvairi mityba bei sveikas gyvenimo būdas.

Plėskite asortimentą, ačiū Jums, kad esate!
Parašyti atsiliepimą
Rašyk
Skambink